Ano, nejpomalejší jsme my. A možná turisti jako takoví. Občas předjedeme traktor nebo ikonické Piaggio Ape. Po pár stovkách kilometrů si dovolujeme přinést několik poznatků o místní dopravě: Předně musíme konstatovat, že se tady jezdí rychle, což je v příkrém rozporu s naprosto nesmyslným dopravním značením, kde na silnici, která má v každém směru dva pruhy a oba směry jsou oddělené svodidly (jako naše dálnice), se Italové neštítí dát padesátku (ano, my máme Magistrálu, ale ta je aspoň ve městě). Plné čáry na naprosto rovných a přehledných úsecích jsou standardem. A kdy jste naposledy viděli na silnici, byť s výmoly, omezení na 10 km/h? Italové k tomu přistupují samozřejmě po svém... a nelze se jim vůbec divit.
|
Jeď |
|
Jeď |
|
Jeď |
|
Jeď |
|
V této ulici není nic moc zajímavého |
|
Parkoviště |
|
Po snědení oběda uvolni místo ostatním návštěvníkům |
|
Nejnižší povolená rychlost |
|
Silnice je dostatečně široká pro dvě auta v tomto směru |
|
Dekorace asfaltu |
|
Dvojitá dekorace asfaltu |
Nechápu, proč ty značky instalují, když je nikdo nedodržuje...ale Tvůj popis značek je originální, poslal bych je - jako poznatek zahraničního turisty - na jejich ministerstvo dopravy či vnitra..
OdpovědětVymazatRallentare = jízda pomalu je pro Vás jako turisty nejen zárukou, že z krajiny něco vidíte, ale i zárukou návratu ve zdraví...
Oni nejezdí o nic víc nebo míň nebezpečněji než kdokoli v Česku. Jenom ignorují značení. Pokud je silnice široká a je tam vidět, tak předjíždí. Ve městě se jezdí pomalu a přednosti neplatí. Prostě se to nějak zazipuje, i když máš stopku.
VymazatJe to zvláštní druh svobody, kterému se jako cizinci musíme přizpůsobit. A mít dost peněz na pokuty.